משלוחים והחזרות

Havana Style תודה שביקרת וקנית באתר

להלן התנאים וההגבלות המהווים את מדיניות המשלוח שלנו.

עדכון COVID-19

אנו ממליצים לעקוב אחרי שירות דואר ישראל כדי לקבל מידע עדכני על משלוחים באזורך, מכיוון שהדברים משתנים מאזור לאזור.
מכיוון שהמצב מורכב ומתפתח כל הזמן, זמני האספקה ​​שלנו עשויים להשתנות גם, ונשתדל לעשות כמיטב יכולתנו לעדכן את המידע באתרנו. תהיו בטוחים שאנחנו עוקבים מקרוב אחר המצב, אם משהו ישתנה, נודיע לכם.

המשלוח יצא אליכם אחרי 2-3 ימי עיבוד וטיפול בהזמנה

המשלוח יגיע לנקודת איסוף תוך 24 ימי עסקים , אך יתכנו עיקובים מצד חברות המשלוחים לאור התפשטות נגיף הקורונה בעולם

אישור משלוח ומעקב הזמנות:

תקבל דוא”ל אישור למשלוח לאחר שההזמנה שלך נשלחה המכילה את מספרי המעקב שלך

אחריות המעקב אחרי המשלוח ואיסופו, מרגע קבלת מספר המעקב הינה על הלקוח בלבד.

מכס, חובות ומיסים

אינה אחראית לכל מכס ומסים שיוחלו על ההזמנה שלך. כל העמלות המוטלות Havana Style במהלך המשלוח או אחריו הן באחריות הלקוח (תעריפים, מיסים וכו ‘).

נזק \ אובדן חבילה

אינה אחראית למוצרים שנפגעו או אבדו במהלך המשלוח. אם קיבלת את Havana Style הזמנתך פגומה, אנא פנה למוביל המשלוחים כדי להגיש תביעה. אנא שמור את כל חומרי האריזה והסחורה הפגועה לפני הגשת התביעה.

מחסן
אנו משתמשים בשירות אחסון בחו"ל בכדי להוזיל את עלויות המוצר, אתם תקבלו את המחיר הכי טוב בשוק

החזרות
במידה והלקוח רוצה להחזיר את המוצר, ולא בוצע בו שימוש ואריזתו לא נפתחה או נפגמה יודיע הלקוח על כוונתו להחזירו תוך 14 יום ממועד קבלת המוצר על ידי שליחת מייל לשרות הלקוחות של האתר בכתובת המייל:havana.askus@gmail.com 
כדי להיות זכאי להחזר, על הפריט שלך להיות לא בשימוש ובאותו מצב שקיבלת אותו. וזה חייב להיות באריזה המקורית.

כמו כן, על כל ביטול הזמנה ינוכו 5% או 100 שקלים (הנמוך מבניהם) + עמלת סליקה (אם קיימת) מסך ההחזר הכספי המגיע.

דמי משלוח המוצר יחולו על הלקוח, יכול להיות ותחויב להחזיר את המוצר למחסן שלנו בחו"ל , או למחסן בארץ זה משתנה ממוצר למוצר ותלוי בגודל, משקל, וסוג המוצר



הרשם וקבל חדשות והטבות לפני כולם